FIFA world cup 2014
ฟุตบอลโลก2014
The group stages of the 2014 FIFA World Cup Brazil reaches record numbers of viewers across the world, with a breakthrough performance in the United States and more impressive progress in Europe, Asia and the rest of the America. กลุ่มขั้นตอนของ 2014 ฟีฟ่าเวิลด์คัพบราซิลถึงการบันทึกตัวเลขของผู้ชมทั่วโลกที่มีผลการดำเนินงานที่ประสบความสำเร็จในสหรัฐอเมริกาและความคืบหน้าน่าประทับใจมากขึ้นในยุโรปเอเชียและส่วนที่เหลือของอเมริกา
All eight World Cup groups set viewing highs for at least one territory, underlining the breadth of football’s popularity across the world .The blockbuster figures support FIFA’s expectation of an increase in the global TV audience compared to the 3.2 billion reach of the 2010 FIFA World Cup South Africa.Director of FIFATV Niclas Ericson said: “We believe the overall audience figures from the 2014 FIFA World Cup will show again that the World Cup is the most popular single-sporting event on the planet and that football is the world’s number one sport.”
ทั้งหมดแปดกลุ่มฟุตบอลโลกตั้งความคิดฟุ้งซ่านดูเวลาอย่างน้อยหนึ่งดินแดนที่ขีดเส้นใต้ความกว้างของความนิยมของฟุตบอลทั่วโลก
ตัวเลขบัสเตอร์สนับสนุนความคาดหวังของฟีฟ่าของการเพิ่มขึ้นของผู้ชมโทรทัศน์ทั่วโลกเมื่อเทียบกับ 3.2 พันเข้าถึงของฟุตบอลโลก 2010 แอฟริกาใต้™
ผู้อำนวยการ Niclas Ericson FIFATV กล่าวว่า "เราเชื่อว่าตัวเลขผู้ชมโดยรวมจาก 2014 ฟีฟ่าเวิลด์คัพจะแสดงอีกครั้งที่การแข่งขันฟุตบอลโลกเป็นเหตุการณ์เดียวกีฬาที่เป็นที่นิยมมากที่สุดในโลกและฟุตบอลโลกที่เป็นหมายเลขหนึ่งของกีฬา."
ตัวเลขบัสเตอร์สนับสนุนความคาดหวังของฟีฟ่าของการเพิ่มขึ้นของผู้ชมโทรทัศน์ทั่วโลกเมื่อเทียบกับ 3.2 พันเข้าถึงของฟุตบอลโลก 2010 แอฟริกาใต้™
ผู้อำนวยการ Niclas Ericson FIFATV กล่าวว่า "เราเชื่อว่าตัวเลขผู้ชมโดยรวมจาก 2014 ฟีฟ่าเวิลด์คัพจะแสดงอีกครั้งที่การแข่งขันฟุตบอลโลกเป็นเหตุการณ์เดียวกีฬาที่เป็นที่นิยมมากที่สุดในโลกและฟุตบอลโลกที่เป็นหมายเลขหนึ่งของกีฬา."
“To see this overwhelming surge of interest in the United States is a true ‘watershed’ moment for the FIFA World Cup and for football. We have been thrilled to see the way the American fans are embracing the FIFA World Cup like never before.”“We have also seen some great numbers from Asia, Europe and other parts of the Americas, which gives us confidence that this World Cup will prove to be the most popular ever in terms of TV audiences,” Ericson said.
หากต้องการดูกระชากครอบงำนี้ที่น่าสนใจในประเทศสหรัฐอเมริกาเป็น 'ลุ่มน้ำ' ช่วงจริงสำหรับฟุตบอลโลกและฟุตบอล เราได้รับการตื่นเต้นที่จะเห็นทางที่แฟน ๆ ชาวอเมริกันจะกอดฟุตบอลโลกอย่างที่ไม่เคยมาก่อน. ""เราได้เห็นตัวเลขบางอย่างที่ดีจากเอเชียยุโรปและส่วนอื่น ๆ ของอเมริกาซึ่งทำให้เราเชื่อมั่นว่าการแข่งขันฟุตบอลโลกจะพิสูจน์ให้เป็นที่นิยมมากที่สุดที่เคยในแง่ของผู้ชมโทรทัศน์ยัง" Ericson กล่าวว่า
“We have also seen some great numbers from Asia, Europe and other parts of the Americas, which gives us confidence that this World Cup will prove to be the most popular ever in terms of TV audiences,” Ericsson said.
"เราได้เห็นตัวเลขบางอย่างที่ดีจากเอเชียยุโรปและส่วนอื่น ๆ ของอเมริกาซึ่งทำให้เราเชื่อมั่นว่าการแข่งขันฟุตบอลโลกจะพิสูจน์ให้เป็นที่นิยมมากที่สุดที่เคยในแง่ของผู้ชมโทรทัศน์ยัง" อีริคสันกล่าวว่า
Some of the key figures from the Group Stages in Brazil include:USA: Portugal game was most watched football match ever on US TV, higher than any of NBA Finals and higher than average of 2013 World Series 2013 (ESPN, UNIVISION: 24.7 million combined)
บางส่วนของตัวเลขที่สำคัญจากกลุ่มขั้นตอนในบราซิลรวมถึง: สหรัฐอเมริกา: โปรตุเกสเกมได้รับการจับตามองมากที่สุดในการแข่งขันฟุตบอลที่เคยในสหรัฐอเมริกาทีวีสูงกว่าใด ๆ ของเอ็นบีเอรอบรองชนะเลิศและสูงกว่าค่าเฉลี่ยของปี 2013 เวิลด์ซีรีส์ 2013 (อีเอสพีวิชั่น: 24700000 รวม)
Brazil: Croatia match drew highest 2014 TV sports broadcast (TV Globo, Bandeirantes: 47.4 million combined)
บราซิล: โครเอเชียตรงดึงสูงสุด 2014 ออกอากาศกีฬาทีวี (ทีวี Globo, Bandeirantes: 47400000 รวม)
France: Switzerland game reached largest TV audience since 2007 (TF1: 16.7 million)
ฝรั่งเศส: วิตเซอร์แลนด์เกมถึงผู้ชมโทรทัศน์ที่ใหญ่ที่สุดนับตั้งแต่ปี 2007 (TF1: 16.7 ล้าน)
Netherlands: Chile match reached biggest TV audience since 2010 FIFA World Cup Final™ (Ned 1: 8.1 million)
เนเธอร์แลนด์: ชิลีตรงถึงผู้ชมโทรทัศน์ที่ใหญ่ที่สุดตั้งแต่ 2010 ฟีฟ่าเวิลด์คัพรอบสุดท้าย™ (เน็ด 1 8.1 ล้านบาท)
Germany: USA match attracted biggest TV audience in 2 years (ZDF: 27.3 million)
เยอรมนี: USA นัดดึงดูดผู้ชมโทรทัศน์ที่ใหญ่ที่สุดใน 2 ปี (ZDF: 27.3 ล้านบาท)
Italy: Uruguay game watched by biggest TV audience in 2 years (RAI 1, Sky Mondiale, RAI Sport: 19.3 million combined)
อิตาลี: อุรุกวัยเกมจับตามองจากผู้ชมโทรทัศน์ที่ใหญ่ที่สุดใน 2 ปี (ไร่ 1 Sky Mondiale, ไร่กีฬา: 19300000 รวม)
อิตาลี: อุรุกวัยเกมจับตามองจากผู้ชมโทรทัศน์ที่ใหญ่ที่สุดใน 2 ปี (ไร่ 1 Sky Mondiale, ไร่กีฬา: 19300000 รวม)
Spain: Chile match attracted biggest TV audience for 2 years (Telecinco: 13.2 million)
สเปน: ชิลีนัดดึงดูดผู้ชมโทรทัศน์ที่ใหญ่ที่สุดเป็นเวลา 2 ปี (Telecinco 13.2 ล้านบาท)
Japan: Ivory Coast game was biggest sports broadcast of 2014 (NHK: 34.1 million)
ญี่ปุ่น: เกมไอวอรี่โคสออกอากาศเป็นกีฬาที่ใหญ่ที่สุดของ 2014 (NHK: 34.1 ล้านบาท)
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น